Fieldmarketing
De kracht van “Face-to-Face”
Vraag jij je af hoe je het voor elkaar kunt krijgen dat potentiële kopers op de winkelvloer voor jouw merk kiezen? Door onder andere een overvloed aan keuzemogelijkheden in winkels, is deskundige uitleg over producten op de point of sale van groot belang. Overtuigt een product kopen, heeft als gevolg dat mensen bewust kiezen voor een product, vaak voor de langere termijn. De kracht van ‘Face-to-Face’ is hierbij net als kennis, onontbeerlijk.
Bij de Fieldmarketing projecten die Assisi in haar portefeuille heeft, zetten onze vakmensen op kantoor deskundige merkambassadeurs in om de aandacht van product(en) op de plaats waar het wordt aangeboden te vergroten. Deze merkambassadeurs krijgen van Assisi een basis training en gaan na een producttraining door jullie, potentiële kopers inhoudelijk overtuigen van de buying points van jullie product.
Deze deskundigen die bij Assisi op de pay-roll staan, bieden door bijvoorbeeld het geven van voedingsadviezen, gezondheidschecks of het afnemen van watertesten, niet alleen additionele kennis en beleving, maar zorgen daadwerkelijk ook voor extra sales capaciteit en kennis op de winkelvloer.
In Store Promotie (ISP) wordt binnen Assisi In Store Advising (ISA) genoemd omdat wij mensen met veel kennis van bijvoorbeeld voeding, aquaristiek, kynologie et cetera inzetten.
ISA is door de jaren heen een absolute specialisatie van Assisi geworden. Ook hierbij kunnen wij geheel naar wens alleen merchandisers inzetten of het project van planning, meten is weten middels een mobiele Workforce, tot aan voorraad voor jullie verzorgen.
Bijkomend voordeel is dat deze deskundigen -die jullie product inmiddels door en door kennen- ook kunnen worden ingezet voor: beursbemanning; op evenementen of trainingen aan medewerkers van de winkel.