Senior Klantenservice

Je komt te werken in een jong en gedreven bedrijf met meerdere merken/webshops.
Doel: Samen met je team de beste klantenservice ervaring neerzetten door blije klanten te creëren en te behouden!
Naast zelf ‘meewerken’ in de dagelijkse klantenservice geef je input voor rapportages, analyseer je deze en geef je hier vervolg aan. Doordat jij dagelijks in contact komt met de klant en precies weet wat er speelt, weet jij het beste waar kansen voor de merken liggen en waar mogelijk ook verbeteringen toegepast kunnen worden. Je geeft hierover gevraagd en ongevraagd advies aan andere afdelingen zodat systemen zo optimaal mogelijk werken.
Er is veel kennis over (dieren)voeding aanwezig op deze customer service afdeling. Wij zoeken dan ook iemand die juist ervaring heeft binnen de e-commerce maar natuurlijk wel serieuze affiniteit heeft met dieren en hun voeding. Sterker nog; jouw hond mag gezellig mee naar kantoor. Naast e-commerce ervaring, zijn leidinggevende capaciteiten om te starten of door te groeien naar een Teamlead functie aan een klein team gewenst. Klinkt als een mooie groei kans toch? Stuur ons een bericht voor meer informatie.

Heb jij interesse in deze vacature? Laat het ons weten.

11 + 2 =

Al onze vacatures in de dierenbranche:

Volg ons ook op Linkedin voor de laatste vacatures: