Teamlead klantenservice Webwinkels

Je komt te werken in een jong en gedreven bedrijf met meerdere merken/webshops.
Doel: Samen met je team de beste klantenservice ervaring neerzetten door blije klanten te creëren en te behouden! Je geeft leiding aan 3 collega’s die zich dagelijks met veel kennis en motivatie inzetten om de allerbeste service te bieden aan klanten in Nederland en België. Ook in Duitsland zit een klantenservice die onder jouw verantwoordelijkheid komt te vallen. Naast zelf ‘meedraaien’ in de dagelijkse klantenservice geef je input voor rapportages, analyseer je deze en geef je hier vervolg aan. Doordat jij dagelijks in contact komt met de klant en als teamlead precies weet wat er speelt, weet jij het best waar kansen voor de merken liggen en waar mogelijk ook verbeteringen toegepast kunnen worden. Je geeft hierover gevraagd en ongevraagd advies aan andere afdelingen.

E-commerce jouw ding?
En heb jij leidinggevende ervaring zodat jij jouw teamgenoten in hun kracht kunt zetten?
Goed Engels spreken een must, Duits een pré.
Spreekt bovenstaande jou aan? Vraag Assisi dan om meer informatie!

Salaris tussen € 2.600 tot € 3.100 per maand op basis van 38 uur. Maar wellicht nog veel belangrijker, jouw sociale viervoeter mag gezellig mee!

 

Heb jij interesse in deze vacature? Laat het ons weten.

12 + 7 =

Al onze vacatures in de dierenbranche:

Volg ons ook op Linkedin voor de laatste vacatures: